Dit barn er typisk spændt og nysgerrig på første skoledag – kort sagt motiveret. Den parathed til at lære søger vi at holde liv i gennem alle skoleårene.
I børnehaveklassen sidder dit barn og cirka 25 andre børn og tripper efter at komme i gang. Vi engagerer dem i aktiviteter, som giver tryghed og samtidig imødekommer deres behov for at lære noget konkret.
Her arbejder vi årgangsdelt, og lærerne har primært deres timer på én årgang. Så kan de arbejde med holddeling og bedre tilgodese den enkelte elevs faglige udvikling og sociale kompetencer.
Et spændende møde mellem fagligt dygtige elever og uhyre ambitiøse lærere. I løbet af udskolingsforløbet forvandles indadvendte og usikre konfirmander til uddannelsesparate og selvstændige unge mennesker.
Vi tror på, at alle børn er mere ens, end de er forskellige, men nogle børn har ganske enkelt brug for særlig støtte, og her kan specialklasserne være en mulighed.
Skoleudviklingssamtaler - med referater